Nederlands | English

Menu sluiten
Nederlands | English
home

home

werk

werk

branding

branding

consulting

consulting

blog

blog

contact

contact

40 jaar “doing the right things right”

Werner & Mertz

2016

Green care

The Challenge

Werner & Mertz is de producent van de duurzame schoonmaakproducten Green Care Professional en Frosch (het vroegere Froggy). Deze Duitse producent is al 40 jaar gefocust op eco-efficiëntie en verwijst hiervoor vooral naar de levende familietraditie van duurzame waarden en overtuigingen. Werner & Mertz vroeg Brand Senses om voor hun viering sterke communicatie te ontwikkelen dat zowel terugkijkt op 40 jaar geschiedenis, maar ook vooruitblikt op hun groene toekomst.

Green Idea

Het is vaak door resoluut anders te zijn en je filosofie consequent vorm en inhoud te geven dat je ook écht opvalt. Daardoor kozen we voor een iconische feestlocatie in Brussel: het Atomium, atypisch en zéér herkenbaar. De uitnodiging moet verwijzen naar deze geschiedenis, maar ook vooruitblikken.

Groovy Love

Alle genodigden ontvingen per post een Werner & Mertz doosje. Daarin zat een authentieke viewmaster en een fotoschijf met een reeks iconische beelden van 40 jaar Werner & Mertz, maar ook wat er binnenkort nog aankomt. Het laatste beeld was uiteraard de uitnodiging. Dat tijdens het feest de partybol van het Atomium groen kleurde was te verwachten: duizenden groene lentetakken, Amaryllisbloemen en subtiele bosgeluiden vertaalden het DNA van het familiebedrijf.

Great results

De genodigden waren bijzonder enthousiast over deze creatieve uitnodiging en de feestelijke groene setting in het Atomium… Ondertussen maakten wij er werk van om naar alle genodigden vervolgens ook nog eens een nieuwe viewmasterschijf toe te sturen met hun foto’s van het feest, als van de volgende stappen van de toekomst van Werner & Mertz.

En zo blijft de iconische viewmaster ons een blik gunnen op wat de toekomst brengt.

Contacteer ons Contacteer ons Contacteer ons