Nederlands | English

Menu sluiten
Nederlands | English
home

home

werk

werk

branding

branding

consulting

consulting

blog

blog

contact

contact

Hello step

Hello bank!

2016

Hello step applicatie

The Challenge

Begin 2016 vroeg Hello bank!, de online bank voor jongeren, ons om de awareness van hun merk te vergroten bij hun doelpubliek.

Na heel wat brainstormsessies vielen de puzzelstukjes op zijn plaats. We werkten een campagne uit die activeert, animeert en informeert!

Green Idea

De ‘Hello step’ stappenteller app was geboren. Geen excuses meer voor de smartphone generatie, bewegen gingen ze doen!

De app spoorde iedereen aan om, elke dag opnieuw, zo veel mogelijk stappen te zetten in ruil voor crazy prijzen tijdens één van de talloze challenges of zotte deals bij het openen van een Hello4You rekening.

Groovy Love

Je kent Brand Senses, geen half werk. We lanceerden de app op Pukkelpop 2016 in de ‘Pimp your shoes’ stand die we voor Hello bank! van A tot Z opbouwden. Deze drukbezochte plek op het terrein gaf festivalgangers de mogelijkheid om de Hello step app te downloaden, hun festivalsneakers nieuw leven in te blazen met tal van accessoires of gewoon een beetje te chillen.

Pssst! De stand was trouwens erg duurzaam: de lockers voor het opladen van de smartphones, de verlichting en de beeldschermen werden allemaal aangedreven op de zoete nectar van moeder aarde (zonne-energie…duh!).

Daar eindigde het verhaal natuurlijk niet, bij de start van het academiejaar trokken we met de Hello bank!- tent vijf weken lang doorheen negen Belgische studentensteden. In deze tent zetten we studenten aan om in actie te schieten en te stappen zover ze konden zien.

De apotheose van de campagne vond plaats op de 6 verschillende Warmathons van StuBru. Ook daar stond onze tent mooi te blinken tussen de duizenden stappers en lopers.

#HELLOSTEP #9613DOWNLOADS #9STEDEN #5WARMATHONS #LOTSOFFUN

Contacteer ons Contacteer ons Contacteer ons