Nederlands | English

Menu sluiten
Nederlands | English
home

home

werk

werk

branding

branding

consulting

consulting

blog

blog

contact

contact

Duurzaamheidsmanifest als marketinginstrument

Biobakkerij De Trog

2018

The Challenge

Biobakkerij De Trog integreert de nieuwste technologieën in zijn productieproces om trouw te blijven aan de ziel van zijn brood: ambachtelijk, puur en biologisch. Het bakkersbedrijf heeft een passie voor tijdloze kwaliteit, voor brood met een duurzaam karakter. De Trog wil zijn boodschap graag uitdragen met een duurzaamheidsmanifest, en kan daarbij rekenen op Brand Senses.

Het bakkersbedrijf De Trog digitaliseert om zijn medewerkers te ondersteunen, en niet andersom. Anders dan industriële concullega’s werkt het met maar liefst 26 ploegen om de kwaliteit van zijn broden te garanderen. Ze bestaan elk uit stielbakkers met een passie voor ambachtelijk brood. In 2015 werd de De Trog terecht beloond met de Factory of the Future Award voor zijn proactiviteit, innovatie en langetermijnvisie.

De bakkerij zet zijn tanden in duurzaamheid en wil zijn visie delen met broodminnend Vlaanderen. Wij kneden zijn ambachtelijk beslag tot een hapklaar manifest met interviews, citaten, foto’s en een lay-out die de oude ziel en dwarse blik van de pionier in de kijker zet.

Zit duurzaamheid ook diepgebakken in jouw bedrijf? Dan storten wij je boodschap in de gepaste vorm. Contacteer MVO-consulent Jo via 09 336 78 93 of jo@brandsenses.be.

Contacteer ons Contacteer ons Contacteer ons

Groot nieuws

Brand Senses verhuist! Vanaf maandag 1 oktober denken, dromen, creëren we vanuit onze nieuwe loft op Wiedauwkaai 87 in Gent. Loop gerust eens binnen of stuur een kaartje, mail, tweet, InMail, Facebookbericht … Bellen mag ook – aan ons nummer verandert er helemaal niets.